Vos prieš kelis mėnesius užgimęs socialinis projektas „Šiaulify“ nurungė net senbuves žiniasklaidos priemones. Šią savaitę „Šiaulify“ Instagram paskyra savo sekėjų būrį išaugino beveik iki 1500 sekėjų. Tokiu sekėjų skaičiumi kol kas negali didžiuotis nė viena Šiaulių regione veikianti žiniasklaidos priemonė.
Projekto bendraautorius ir jaunasis vadovas Andrius Chlevickas teigia, kad šio pasiekimo paslaptis – nuoširdumas ir atvira komunikacija su savo sekėjais. „„Šiaulify“ stengiasi atspindėti Šaulių gyvenimo aktualijas, reaguoti į sekėjų pageidavimus kuriant turinį. Taip pat čia skelbiami įdomūs konkursai, kurių metu galima laimėti vertingus prizus“, – vardija A. Chlevickas.
Pastebima, kad žmones labiausiai domina įdomios Šiaulių miesto legendos, paslaptingos istorijos. Artimiausia „Šiaulify“ komandos ambicija – per pusmetį sekėjų būrį išauginti mažiausiai tris kartus. Maža to, planuojamas augimas ir kitose platformose.
Instagram – itin svarbi priemonė, leidžianti pasiekti plačią auditoriją interaktyviu ir vaizdingu būdu. Tai ypač aktualu regioninėms žiniasklaidos priemonėms. Ši socialinė pratforma suteikia „Šiaulify“ galimybę tiesiogiai bendrauti su savo sekėjais, greitai ir efektyviai platinant informaciją. Taip pat ši platforma leidžia kurti vizualiai patrauklų ir lengvai suvokiamą turinį, kuris padeda efektyviau pasiekti skirtingas auditorijas. Instagram funkcijos, tokios kaip istorijos (stories), tiesioginės transliacijos (live streams) ir interaktyvūs įrankiai (pvz., apklausos, reakcijos), leidžia „Šiaulify“ kurti įtraukiantį turinį ir stiprinti ryšį su bendruomene. Be to, Instagram analitikos įrankiai padeda suprasti sekėjų elgseną ir pageidavimus, leidžiant taikliau nukreipti turinį pagal jų interesus ir poreikius.